Ochrana osobních údajů

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

ČLÁNEK I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je obchodní společnost Josef Pilnáček s.r.o., se sídlem Suchý vršek 2106, 158 00 Praha 5, identifikační číslo: 24160211, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soude v Praze, oddíl C, vložka 184208 (dále jen „správce“).Kontaktní údaje správce jsou:
    1. Adresa: Suchý vršek 2106  Praha 158 00
    2. info@josefpilnacek.cz

  1. Osobními údaji se rozumí a budou zpracovány v rozsahu: jméno a příjmení, adresa nebo sídlo, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo účtu, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, případně další údaje, dle kterých lze fyzickou osobu identifikovat.
    1. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

ČLÁNEK II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které mu byly klientem poskytnuty a/nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění objednávky klienta.
  2. Správce zpracovává identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

ČLÁNEK III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
    1. plnění smlouvy mezi klientem a poskytovatelem služby podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    2. splnění právní povinnosti správce podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
    3. oprávněný zájem poskytovatele služby na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    4. souhlas klienta se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby,
    5. plnění zákonných povinností, které se na poskytovatele služby vztahují.
  2. Účelem zpracování osobních údajů je:
    1. vyřízení objednávky klienta a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi klientem a poskytovatelem služby,
    2. dokladovací povinnost poskytovatele služby vůči orgánům státní správy a státního dozoru,
    3. zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
    4. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

ČLÁNEK IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje:
    1. po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi klientem a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    2. po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle pět let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

ČLÁNEK V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
    1. podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    2. zajišťující služby provozování webových stránek poskytovatele služby a další služby v souvislosti s provozováním webových stránek,
    3. zajišťující marketingové služby.
  2. Správce nemá úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

ČLÁNEK VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR má klient právo:
    1. právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    2. právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
    3. právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
    4. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
    5. právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
    6. právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  2. Dále má klient právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.

ČLÁNEK VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

ČLÁNEK VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře klient potvrzuje, že se seznámil s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá.
  2. Správce je oprávněn tyto zásady změnit. Novou verzi zásady ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu klienta, která byla správci poskytnuta.