ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
ČLÁNEK I.
Základní ustanovení
- Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je obchodní společnost Josef Pilnáček s.r.o., se sídlem Suchý vršek 2106, 158 00 Praha 5, identifikační číslo: 24160211, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soude v Praze, oddíl C, vložka 184208 (dále jen „správce“).Kontaktní údaje správce jsou:
- Adresa: Suchý vršek 2106 Praha 158 00
- info@josefpilnacek.cz
- Osobními údaji se rozumí a budou zpracovány v rozsahu: jméno a příjmení, adresa nebo sídlo, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo účtu, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, případně další údaje, dle kterých lze fyzickou osobu identifikovat.
-
- Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
ČLÁNEK II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
- Správce zpracovává osobní údaje, které mu byly klientem poskytnuty a/nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění objednávky klienta.
- Správce zpracovává identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
ČLÁNEK III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
- Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
- plnění smlouvy mezi klientem a poskytovatelem služby podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
- splnění právní povinnosti správce podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
- oprávněný zájem poskytovatele služby na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
- souhlas klienta se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby,
- plnění zákonných povinností, které se na poskytovatele služby vztahují.
- Účelem zpracování osobních údajů je:
-
- vyřízení objednávky klienta a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi klientem a poskytovatelem služby,
- dokladovací povinnost poskytovatele služby vůči orgánům státní správy a státního dozoru,
- zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
- Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
ČLÁNEK IV.
Doba uchovávání údajů
- Správce uchovává osobní údaje:
- po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi klientem a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
- po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle pět let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
- Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
ČLÁNEK V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
- Příjemci osobních údajů jsou osoby:
- podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
- zajišťující služby provozování webových stránek poskytovatele služby a další služby v souvislosti s provozováním webových stránek,
- zajišťující marketingové služby.
- Správce nemá úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
ČLÁNEK VI.
Vaše práva
- Za podmínek stanovených v GDPR má klient právo:
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
- Dále má klient právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.
ČLÁNEK VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
- Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
- Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
- Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
ČLÁNEK VIII.
Závěrečná ustanovení
- Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře klient potvrzuje, že se seznámil s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá.
- Správce je oprávněn tyto zásady změnit. Novou verzi zásady ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu klienta, která byla správci poskytnuta.